Shpenzime akomodim dhe trajtim ushqimor
Nje shenim me RedFlag eshte nje fakt, ngjarje, ose grup i rrethanave ose informacione te tjera qe mund te tregojne nje shqetesim apo ekspozim dhe mbi rrezik potencial te pajtueshmerise ligjore per sjellje te paligjshme ose joetike te biznesit, vecanerisht ne lidhje me praktika korruptive dhe mosrespektimit te ligjeve anti-korrupsion.Vleresimi per keto kategori do te behet ne menyre automatike, me filtra analitik te paracaktuar
Autoritet Prokurues |
Qeverisja Vendore Shkodër |
Institucioni Prokurues |
Bashkia Shkoder |
Objekti i Tenderit |
Shpenzime akomodim dhe trajtim ushqimor
- Drejtoria e Kulturës me fondin limit 3,050,000 (tremilion e pesëdhjetëmijë) lekë pa tvsh,
- Drejoria e Arsimit me fondin limit 583,000 (pesëqind e tetëdhjetë e tremijë) lekë pa tvsh.
- Drejtoria e Mjedisit me fondin limit 295,630 (dyqind e nëntëdhjetë e pesëmijë e gjashtëqind e tridhjetë) lekë pa tvsh,
Burimi i financimit: Bashkisë Shkodër viti 2025 i miratuar me VKB me nr. 76, dt. 19.12.2024 “Për miratimin e buxhetit te vitit 2025 dhe programit buxhetor afatmesëm përfundimtar 2025-2027 të Bashkisë Shkodër”, i ndryshuar. |
Nr. Reference |
REF-48943-05-26-2025 |
Vlera / Fondi Limit |
3 928 630,00 |
Lloji i Kontrates Publike |
Shërbime Publike |
Lloji i Procedures |
Procedurë e hapur e thjeshtuar |
Statusi i Tenderit |
Lidhur Kontrata |
Data e Njoftimit te Tenderit |
27-05-2025 |
Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve |
09-06-2025 |
Data e mbajtjes se tenderit |
09-06-2025 |
Nr. i Operatoreve Konkurues |
1 |
Operatore Konkurues |
1. BORIS 2019 |
Operator Ekonomik Kontraktues |
BORIS 2019 |
Oferta fituese Leke pa TVSH |
3 894 380,00 |
Data e shpalljes se fituesit |
18-06-2025 |
Vlera e kontraktuar Leke me TVSH |
4 673 256,00 |
Data e lidhjes se kontrates |
|
Kohezgjatja e kontrates |
nga nënshkrimi i kontratës deri me 31.12.2025. |
Shtese kontrate (Leke me TVSH |
|
Ankesa |
Nuk ka pasur operatore ekonomike te skualifikuar |
Arsyeja e Anulimit |
|
Shenime |
|
Transaksione Thesari |
|
Buletini i Prokurimeve Publike |
|